Algemene voorwaarden

Artikel 1 - Webshop 

1.1.

De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt je ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt je daar ook onze contactgegevens.

1.2.

Wij verstrekken jouw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij jouw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan je vragen.

1.3.

Sinds 25 mei 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Dat betekent dat in de hele Europese Unie (EU) dezelfde privacywetgeving geldt. Je leest hier meer over in onze Privacy Policy.

1.4.

Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.5.

Wij streven ernaar om je te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer je twijfels hebt over de aankoop van een product, staan onze medewerkers je graag te woord.


Artikel 2 - Bedenktijd 

2.1.

Je hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht je binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kun je het product aan ons retourneren, zonder dat je het product zelf hoeft te betalen. Je betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien je al een betaling hebt gedaan, ontvang je een creditfactuur en wordt het door jouw betaalde bedrag op jouw rekeningnummer teruggestort.
2.2.

Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking en mogen niet zijn opengemaakt.

2.3.

Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden zijn gepersonaliseerde producten.


Artikel 3 - De overeenkomst 

3.1.

De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden. En wanneer hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven. Ook wanneer de klant een contante betaling heeft gedaan of een betaling heeft voldaan via iDEAL, Creditcard of PayPal. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2.

De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

3.3.

Je bent als klant verplicht jouw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien je niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvang je van ons een herinnering. Heb je na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht je na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.4.

Nadat je tot aankoop bent over gegaan, ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging per email van jouw aankoop. Daarin staat het product dat je hebt gekocht, wat het kost en waar je met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.

3.5.
Wij zijn aan jouw verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan je te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij jou daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijg je van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heb je echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij jou een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan jouw wensen voldoet. Uiteraard gaat dit in goed overleg.

3.6.
De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor jou zichtbaar wanneer je tot de aankoop van het product overgaat.


Artikel 4 - De prijs 

4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product hebt toegevoegd aan jouw winkelwagen.
4.2.
Wanneer je ons machtigt om automatisch een bedrag van jouw rekeningnummer af te schrijven, ben je verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie.
4.3.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens jouw aankoop. Je betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan jou bevestigd wordt ,indien je elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.4.
Wanneer je een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, kom je achteraf ook niet in aanmerking voor korting.


Artikel 5 - Klachten en garantie 

5.1.
Klachten over de levering dienen telefonisch of per e-mail aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers staan je graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorgdienst contact opnemen betreffende de levering van het product. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van levertijden en beschadigingen welke ontstaan tijdens of voortvloeien uit het vervoer van jouw bestelling door DHL.

5.2.
Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Beschrijf jouw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor jou contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor jou bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor je oplossen.
5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen jou te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4.
Op de meeste producten die wij aan jou leveren, is de garantie van de leverancier van toepassing. Op verbruiks- en gebruiksproducten zoals uitdeelcadeautjes en gepersonaliseerde producten kunnen wij slechts een beperkte garantie bieden. Indien je bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij je binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.

5.5.
Wij verzoeken je vriendelijk contact op te nemen met jouw verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.

 

Indien je nog vragen hebt, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen via info@potverblikkie.nl.